آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نی نی گولو

خرید

1391/2/5 0:47
نویسنده : بیتا-حامد
150 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه من و بابایی و مامانبزرگ رفتیم تهران واسه خرید اولیه سیسمونی

من مرخصی گرفته بودم ولی بابا براش جلسه گذاشتن و مجبور شدیم ظهر راه بیفتیم .ساعت 4 رسیدیم و تا ساعت 8 گشتیم . خدار وشکر تونستیم سرویس کامل کالسکه رو بگیریم ولی خب دیگه به لباس نرسیدیم بابا هم یه جفت کفش خوشمل واست خرید شب هم موندیم خونه پسر عمه مامان و جمعه عصری هم برگشتیم.

مرسی مامانی که اذیتم نکردی و پسر خوفی بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیان کوچولو
25 خرداد 91 14:15
عزیزم من از وبت دیدن کردم .. به وب پسر منم بیا .. خوشحال میشم .. عزیزم مگه کدوم شهر هستین ..؟ البته اگه اشکالی نداره بدونم ...!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گولو می باشد