آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نی نی گولو

چکاپ ماه پنجم

1391/2/28 0:34
نویسنده : بیتا-حامد
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل پسرم ببخش که تا حالا اسمتو قطعی نکردیم.

 

من و بابا بین ٤ تااسم سرگردونیم. آریا آراد رایان و رادین

 

من از بچگی عاشق اسم آریا بودم.آراد هم به نظرم اسم سنگین و قشنگیه .رایان و رادین هم اسمای جدید و خوش آهنگی هستن.

 

مامان بزرگا با اسم رادین خیلی کنار نیومدن.رایان هم که به هر کی گفتیم گفتن آره دیگه بچه دو تا کامپیوتری باید بشه رایان(کنایه از رایانه)

 

خلاصه من بین آریا و آراد موندم و بابایی هم بین آراد و رادین دو دل. خودتم که هیچ کمکی نمی کنی به مامانی

١٨ رفتم واسه چکاب ماه پنجم فکر کنم ٥ دقیقه هم نشد خانم دکتر گفت همه چی خوبه خدارو شکر

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق.مامان حباب
16 خرداد 91 11:15
سلام مامانی. مبارک باشه........ ایشالا پسملت خیلی زود و صحیح و سالم بیاد بغلت. منم دقیقا شرایط تورو دارم. وقتی پستاتو میخونم انگار خودمم. آخه منم 1 پسمل تو دلم دارم که تو 5 ماهه. دوست داری وبلاگ همدیگرو لینک کنیم؟ اگر دوست داشتی بیا وبلاگم و برام نظر بذار. خوشحال میشم دوست من باشی. 1hobab1.blogfa منتظرتم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گولو می باشد