آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نی نی گولو

زایمان

1391/9/3 1:05
نویسنده : بیتا-حامد
220 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه که تو بغلمی فرشته من ، آراد من ،به خونه ما خوش اومدی...

آخرین تاریخ ملاقات با خانم دکتر 14 شهریور بود که بهم گفت اگر تا 20 دردت نگرفت برو بیمارستان بستری شو

همین طور هم شد و شما آقازاده ظاهرا دلتون نمیخواست پا به این دنیا بذارین.

19 من و بابایی همه چیز رو واسه ورود شما آماده کردیم و ساکمون بستیم و مامان حموم رفت و صبح روز20 به  همرا ه مامان بزرگ و گلی جون (خاله مامان) رفتیم بیمارستان ومن بستری شدم.و بهم آمپول فشار تزریق کردند

از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر طول کشید ولی بعد از معاینه دکتر گفت اگر بخوای طبیعی بیاری تا 3 روز دیگه باید همین روال ادامه پیدا کنه .پیشنهاد دادم که سزارین کنم و اون هم قبول کرد .خلاصه وارد اتاق عمل شدم

و ساعت 15 روز 20/6/91 آراد کوچیک ما دنیا اومد.

و حالا دردونه من تو بغل مامانشه

 

نمی تونم سختی های بعد از سزارین رو کتمان کنم .درد و بخیه و شب  بیداری و ....ولی مادر بودن شیرین ترین سختی دنیاست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب عشق مامان و بابا
26 شهریور 91 13:58
سلام خوبي گلتون خوبه تو اين دوران آخرالزمان كه اهانت به مقدسات رواج پيدا كرده بايد كودكانمون رو با ارزشها بيشتر آشنا كنيم.پس بيايم فضاي مجازي رو در تشخير مسلمونها در بياريم تا كسي بخودش اجازه توهين به مقدسات ما نده
شیدا مامان پانی
31 شهریور 91 19:48
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گولو می باشد