آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نی نی گولو

سونوی دوم

1391/2/20 0:49
نویسنده : بیتا-حامد
110 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابایی مارو گذاشت مطب و گفت هر وقت کارتون تموم شد زنگ بزنین بیام دنبالتون.

ولی واقعا دلشوره داشتم آخه خودم می دونم شبا موقع خواب چقدر اذیتت می کنم (نه که همیشه عادت داشتم رو دل بخوابم )شرمنده عزیزکم همش می ترسیدم یه چیزیت شده باشه

خانم دکترم یه 5 دقیقه ای داشت رو دلم می گشت منم از ترس نفس نمی کشیدم بعدشم یه دفعه گفت چقدر شیطونه این نینی

وایییییی خیلی خوشحال شدم پس تو سالمی خدا رو شکر بعدش پرسیدم خانم دکتر جنسیتش معلوم نیست

گفت  احتمالا...

این یه راز می مونه بین منو تو و خدا ...حتی به بابایی هم نگفتم .خانم دکتر گفت ماه بعد قطعیشو میگم

اونوقت که مطمئن شدم به همه میگیم باشهههههماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رهام
22 اسفند 90 9:00
ايشاا... سالم و سلامت به دنيا بياد
مامان ترنم کوچولو
22 اسفند 90 9:17
مامان شدنتون مبارک.انشالله سالم و صالح باشه
مامان محمدرضا
22 اسفند 90 9:42
چه جالب . خوبه که می تونی توی دلت نگه داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گولو می باشد